Daisypath Christmas tickers

Daisypath Christmas tickers

torsdag 2. desember 2010

2. desember

Som Nisseungen i Amalies jul sang:
Det er andre desember i dag
I dag er det andre desember
Alle nissunger må opp og stå ut og gå
Det er andre desember i dag:)


Dagens sang skulle jo gjerne vært nisseungen som sang denne sangen, men den var ikke å finne på youtube, så da blir det heller Nattasangen.


Dagens klipp er barnetv-introen fra 1987. Jeg var bare 3 år, men kjenner jeg blir helt varm om hjertet og får litt tilbake den følelsen når jeg satt og ventet på barne-tv med kalenderen klar for å åpne luka sammen med barnetv-dama.


Dagens oppskrift: har du adventstkrans på døra? Her er en til å ha i magen:)




Dagens tips: trenger du inspirasjon til julegaver, oppskrifter eller noe annet som har med julen å gjøre? Juleglede er et supert forum for alt slikt og å bare få god julestemning:)

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har Metemor :-) Det er nesten slik at eg kjem tidlig i julestemning også. Så i helga skal eg pynte "nisseskapet", Klem fra mammo

    SvarSlett
  2. Takk mammo. E kje tidlig, e jo desember:)

    SvarSlett