Daisypath Christmas tickers

Daisypath Christmas tickers

lørdag 11. desember 2010

11. desember.

Det har gått flere forskjellige julekalendere på NRK oppover årende, noen mer populære enn andre. Dagens klipp er åpningsvignetten til Vertshuset den gyldne hale, som kun gikk to ganger, men som jeg vet mange savner og gjerne skulle sett igjen.

Dagens sang er som i går en svært stemningsfull julesang. Jeg er vokst opp med like mye engelsk julemusikk som norsk, så derfor er det en del engelske julesanger blant mine favoritter. I dag presenterer jeg Have yourself a merry little christmas med Frank Sinatra

Dagens oppskrift er den siste av de sju sortene, har man disse sju så har man visstnok te viktigste. I dag er det fattigman.

I dagens tips presenterer jeg faktisk en annen juleblogg, håper dere ikke forlater meg helt selv om jeg viser dere denne flotte bloggen: Sjarmerende jul

Julebakst hos svigers:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar