Daisypath Christmas tickers

Daisypath Christmas tickers

onsdag 1. desember 2010

Startskuddet går...

I dag går startskuddet for den koseligste måneden i året, jeg koser med fra kalenderen bikker 1. desember til rakettene stilner på nyttårsaften:) Jeg tenkte at i denne anledningen skulle jeg samle det som finnes av våre norske tv-kalendere på en plass, hvertfall den første episoden av dem:) Favoritten, Skomakergata ligger ute i julekalenderen, så den legger jeg ikke ut en gang til...
The Julekalender del 1
The Julekalender del 2

Teodors jul del 1
Teodors jul del 2

Nissene på låven

Vazelina Hjulkalender del 1
Vazelina Hjulkalender del 2

Disse har ikke episoder ute, men legger ut noen klipp:
Jul i Valhall (ikke norsk, men gikk på tv2 for noen år siden)

Julefergå

Jul i Portveien 2

Jul i Svingen
Jul i Blåfjell

Vertshuset den Gyldne hale

Jul på Sesam stasjon

Amalies jul


Så har vi årets julekalendere da:
Olsenbandens juniors første kupp

Jul på Månetoppen

Den unge Fleksnes


Får dere ikke julestemning nå, så vet ikke jeg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar