Daisypath Christmas tickers

Daisypath Christmas tickers

onsdag 15. desember 2010

15. desember

Dagens klipp er en liten julefilm jeg husker fra da jeg var liten. Det er mange år siden jeg har sett den har gått på tv, og husker ikke helt når det var jeg såg den. Noen andre som husker den? The Christmas Toy heter den og her er den i originalversjonen:
Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5

Dagens sang er også et ønske, hva er vel bedre enn en hvit jul? White Christmas

Dagens oppskrift er på en av de tingene jeg selv har laget til jul, nemlig fløtekarameller. Pakket pent inn er dette også en julegave som blir svært godt mottatt av de fleste.

Hvor mye kan du om jula? Dagens tips er en julequiz der du kan finne ut av nettopp det. For de som lurer fikk jeg resultatet 100% julegal;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar